Новини | Декада предметної циклової комісії природничо-наукових дисциплін
гру 18, 2018


З 3 грудня 2018 р. у Ніжинському медичному коледжі Чернігівської обласної ради відбулася декада природничо-наукових дисциплін, яка стала для студентів справжнім святом науки, творчості та креативності. Метою заходів, які спланували члени циклової комісії, було розкриття творчих здібностей студентів, підвищення їх зацікавленості до вивчення дисциплін природничого циклу, застосування вже отриманих навичок та розширення знань з медичної хімії, екології, інформатики, анатомії та фізіології, фармакології, росту і розвитку людини.

Свої пошукові і творчі здібності студенти виявили у випуску стіннівок з дисциплін природничого циклу на тему: «Цікаво знати …». Окрім цього студенти першого курсу спеціалізації Сестринська справа, Шкуліпа В., Кліш Я., Губар Д., виступили з цікавими фактами-відкриттями природничих дисциплін серед студентів І-ІІ курсу.

Студенти І курсу змогли проявити знання інформаційних технологій у вікторині з інформатики.

Також студентам І–ІІ курсів спеціалізації Лікувальна справа була надана можливість продемонструвати свої знання з анатомії в олімпіаді. Переможцем олімпіади стала студентка ІІ курсу спеціалізації Лікувальна справа Єфіменко К.

Особливий інтерес у студентів коледжу викликала конференція на тему: «Ми за здоровий спосіб життя!». Студенти І-ІІІ курсів змогли зацікавити усіх присутніх актуальними проблемами сьогодення, спрямованими на збереження здорового способу життя.

Завершальним акордом декади стало проведення відкритого бінарного теоретичного заняття з дисциплін «Анатомія людини», «Фізіологія» з теми: «Анатомія та фізіологія травної системи: ротова порожнина, глотка, стравохід, шлунок» у групі 1фВ.

Упродовж заняття викладачі Тригуб Т.В., Лавренко О.К. продемонстрували тісну міждисциплінарну інтеграцію базових навчальних предметів, акцентуючи увагу студентів на важливості здобутих знань для подальшого вивчення клінічних дисциплін і застосування їх у майбутній професійній діяльності. Лекція мала випереджувальну спрямованість, що підтверджувалося тематичними повідомленнями студентів і прикладами з фізіології, запропонованими викладачем для обговорення. Цікавим елементом заняття виявився метод «Рефлексія» у вигляді «Хмаринки тегів», який дозволив студентам усвідомити і осмислити отриману інформацію та самостійно зробити висновки.

Творчий підхід і креативність викладачів створили сприятливу атмосферу для активної і продуктивної роботи студентів на занятті.